Forum des immortels.
Administrateurs : slon
 
 Forum des immortels.  section diablo2 LoD  fan fics. 

 Altaïr from Caelus

Nouveau sujet   Répondre
 
Bas de pagePages : 1  
Aquila
Seigneur de toutes cimes
Membre
Aquila
370 messages postés
   Posté le 05-02-2004 à 01:16:11   Voir le profil de Aquila (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à Aquila   

Let me tell you a little story about a great defender of Justice, Knight Altaïr, servant of Angels, but not enslaved, the Door of Justice Keeper and also the hero everyone knows.


I'm only a Knight, searching for clues, fighting for life
Consuming Nights, my spirit is almost yours, spiky as Diamond Knife
I'm only a Warrior, Star Guardian, sailing to the deep ocean
Of freedom and courage, tough as mountains, on clouds I always lean


This is only a little part of Altaïr's symphony, composed by constellations musicians, for the one who spent his life fighting and praying for us... When he was sleeping, night was leaving, bringing sun and harmony on Earth, on us, fragile and so narrow-minded people that we are and stay to be, despite of all our fathers lessons...
When night was falling with its brightly lights, that we know as big galaxians, comets or more accurately, nice stars, he always was there, standind in front of our worst nightmares, a chain of honor in his left hand, an aurora blockshield in his right one... He hadn't any wing, like his masters, the venered Archangels, but he was as quick as wind, as silencious as breathes, as invisible as our forces, that we don't let go out, due to our weaknesses... When he was trying to find his path through our sky, through the storms and across our dreams, he always thought to bring light of hope with him....


Without him, we only would be dust, smashed by hell corrupted malefic forces, coming into the obscurity of the night to take us away from our hopes, our dreams, our lives... We never met him, but he knew all of us, all about us, every time, everywhere, that's why he deserves that I let here a little word for him, for you too... Immortels, stay proud in darkness, keep your lines and never give up !! One day, we'll all together find his way, the way of Altaïr, our protector, our guide..... Could I be heard from him, and long life to us, friends !!


--------------------
Acéré est mon verbe, subtile ta mort

Fan-Club Officiel de Ikky
laitizia
Ne Me Trahit Jamais.
Membre
laitizia
667 messages postés
   Posté le 05-02-2004 à 12:11:38   Voir le profil de laitizia (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à laitizia   

^ms arete decrire en anglais c chiant jcomprend rien tu pe pa faire une traduction en francais apre mm si sa gache un pe ke les otre comprene un pe ske tu dit che pa^^


--------------------
diablor
Membre
diablor
616 messages postés
   Posté le 05-02-2004 à 12:56:10   Voir le profil de diablor (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à diablor   

tjrs en train de raler toi ^^
moie je pige pas mais fait comme moi, fait semblant !!

@aquila, super ton texte ^^


--------------------
laitizia
Ne Me Trahit Jamais.
Membre
laitizia
667 messages postés
   Posté le 05-02-2004 à 19:02:03   Voir le profil de laitizia (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à laitizia   

jpe pa m'empecher et en+ ta kk1 pr le prouver ikky

jpe pa faire semblant jpe pa dire si c nul si c bien etc...
juste une ptite traduction comme mm un resumer en gros c dur??


--------------------
Aquila
Seigneur de toutes cimes
Membre
Aquila
370 messages postés
   Posté le 05-02-2004 à 21:36:42   Voir le profil de Aquila (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à Aquila   

quand j'aurai envie, a translation.. mé pas ce soir, non ^^


--------------------
Acéré est mon verbe, subtile ta mort

Fan-Club Officiel de Ikky
diablor
Membre
diablor
616 messages postés
   Posté le 06-02-2004 à 09:52:45   Voir le profil de diablor (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à diablor   

mets y du tien aussi Aquila ^^


--------------------
The French Kiss
Le Ptit Chaton
Membre
The French Kiss
448 messages postés
   Posté le 06-02-2004 à 16:25:24   Voir le profil de The French Kiss (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à The French Kiss   

Oh Putain...

en general je regarde jamais cette partie du forum , mais la , jt sur de trouver un truc excellent ^^


--------------------
Truly , If Evil exist in this world ,
It lies within the Heart of Mankind.

Une Bataille Sans Périls , Un Triomphe Sans Gloire
slon
have fun!
Membre
slon
532 messages postés
   Posté le 06-02-2004 à 18:18:49   Voir le profil de slon (Offline)   Répondre à ce message   http://immortels.site.voila.fr/   Envoyer un message privé à slon   

c'est tres bien contruit bvo.
les phrases ont une tres bonne tournure, et le resultat est tres convaincant.
la prochaine fois, tu tournes ca en poeme


--------------------
slon, webmasteur et fondateur de la guilde des immortels.

diablor
Membre
diablor
616 messages postés
   Posté le 06-02-2004 à 19:03:30   Voir le profil de diablor (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à diablor   

ET EN FRANCAIS ^^


--------------------
Aquila
Seigneur de toutes cimes
Membre
Aquila
370 messages postés
   Posté le 06-02-2004 à 19:05:22   Voir le profil de Aquila (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à Aquila   

wollen Sie in deutsch nächste Zeit ? lol

stop laughing lol

bref.. une traduction est possible, avec qqes remaniements..

sinon, merci all ^^

++


--------------------
Acéré est mon verbe, subtile ta mort

Fan-Club Officiel de Ikky
Haut de pagePages : 1  
 
 Forum des immortels.  section diablo2 LoD  fan fics.  Altaïr from CaelusNouveau sujet   Répondre
 
Identification rapide :         
 
Divers
Imprimer ce sujet
Aller à :   
 
créer forum